سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهار نیوز

نظر

پکیج لوگو تیم های لیگ برتر خلیج فارس

مجموعه لوگو باشگاه های فوتبال ایران

پکیج لوگو تیم های لیگ برتر خلیج فارس – Persian Gulf Premier League Team Logo

اهمیت گرافیک در زندگی روز مره

تصور کنید یک زندگی بیرنگ شود! مطمئنا زندگی بسیار سختی خواهد شد چون هرجا را ببینید از دیوار های شهر تا تابلوهای سطح شهر و خیابان همه بیرنگ میشود و زندگی کاملا بی معنی میشود.

گرافیک جان تازه ای به زندگی امروزی داده است، از طرح های روی لباس هایی که بر تن دارید تا بنر های تبلیغاتی در سطح شهر با استفاده از گرافیک طراحی میشود پس میتوان به اهمیت نقش گرافیک در زندگی امروزی به راحتی پی برد.

لوگو چیست و چه اهمیتی دارد ؟

به طرحی که نشان دهنده هویت یک فرد، کسب و کار و یا یک مجموعه باشد لوگو گفته میشود که به وسیله گرافیک طراحی میشود و میتواند ترکیبی از یک نماد و یا حتی یک اسم باشد و میتواند موضوع فعالیت و یا هویت صاحب آن لوگو را نشان دهد.

گرافیک در طراحی لوگو

لوگو یکی از مهم ترین چیز ها برای هر برند و کسب کاری است چرا که به وسیله لوگو گرافیکی میتوان مالکیت یک کسب و کار را اثبات کرد و همچنین آن کسب و کار و برند را در ذهن کاربر و مشتری ماندگار کرد.

در زندگی امروزی میتوان لوگو برند های مختلف را در جاهای مختلف مشاهده کرد، از لباس هایی که میپوشید تا کفش هایی که با آن ها به محل کار و یا حتی تفریح میروید، میتوان لوگوی تولید کننده آن را مشاهده کرد و میشه گفت که همین لوگو باعث افزایش اعتبار آن محصول و حتا برند سازی آن کسب و کار میشود.

لوگو در رشته های ورزشی

اگر که طرفدار یکی از رشته های ورزشی هستید و یا اینکه خودتان یک ورزشکار هستید مطمئنا اهمیت داشتن لوگو در رشته های ورزشی را به خوبی درک میکنید چرا در ورزش از تیم های ورزشی گرفته تا آن باشگاهی که در آن ورزش میکنند و یا حتی مسابقه میدهند برای خود یک لوگو اختصاصی دارند و علاقه مندان به ورزش به وسیله همین لوگو میتوانند تیم مورد علاقه خود را بشناسند و یا از آن حمایت کنند.

در رشته های مختلف ورزشی به راحتی میتوان نقش لوگو را در آن مشاهده کرد و شما اگر در مکان های مختلف تبلیغات یک مسابقه بین دو تیم ورزشی را مشاهده کنید، میبینید که به غیر از اسم دو تیم، لوگوی آن ها را هم در کنارشان درج کرده اند چرا که لوگو نشان گر هویت آن تیم بین طرفداران و… میشود.

لوگو در تیم های فوتبال

اگر شما هم یکی از طرفداران فوتبال باشید پس حتما به محض دیدن لوگوی فوتبالی به راحتی میتوانید اسم آن تیم را بگویید چرا که لوگو به دلیل رنگ به دلیل گرافیکی بودن میتواند ماندگاری خیلی بیشتر در ذهن طرفداران تیم های فوتبالی داشته باشد.

لوگو باشگاه های ایران

طرفداران باشگاه های ایران برای حمایت پرچم هایی هم تولید کرده اند که نشان و لوگوی تیم های لیگ برتر خلیج فارس در آن نقش بسته است و با نشان دادن لوگوی تیم مورد علاقه خود از آن حمایت میکنند.

کاربرد لوگوی تیم های لیگ برتر خلیج فارس در خبرنگاری

خبر نگاران و رسانه های پخش خبر از اهمیت زیاد لوگوی باشگاه های فوتبال در کار خود با اطلاع دارند و به خوبی میدانند برای پخش یک خبر در مورد یک تیم، نیاز بالایی به تصویر با کیفیت بالای لوگوی آن تیم دارند.

با خرید قانونی و حمایت از ارسلان احمدی طراح این محصول ما را در جهت عرضه محصولات با کیفیت همراهی کنید.

پکیج لوگو تیم های لیگ برتر خلیج فارس

یک خبر خوب برای طرفداران فوتبال و افرادی که به  لوگو باشگاه های ایران نیاز دارند داریم، میتوانید مجموعه لوگو باشگاه های فوتبال ایران را با کیفیت بالاتر از وبسایت یاسین گرافیک تهیه کنید.

در این محصول شما میتوانید لوگو باشگاه های ایران را با کیفیت خیلی بهتر که توسط یکی از طراحان حرفه ای گرافیک آقای ” ارسلان احمدی ” باز طراحی شده است را فقط از وبسایت یاسین گرافیک تهیه نمائید.

با توجه به اینکه مجموعه لوگو باشگاه های تیم های ایران باز طراحی شده اند و توسط وبسایت یاسین گرافیک به صورت رسمی ارائه میشوند، با اطمینان میشه گفت که این لوگو تفاوت آشکار بسیار زیادی با نسخه های رایگان ارائه شده در سطح اینترنت دارد.

نحوه تهیه پکیج لوگو باشگاه های ایران

مجموعه لوگو باشگاه های تیم های ایران در سه نسخه مجزا، اقتصادی، نیمه حرفه ای و حرفه ای فقط در وبسایت یاسین گرافیک ارائه میشود که در ادامه نسخه های مختلف این محصول را شرح خواهیم داد.
نکته 1: نسخه اقتصادی فقط شامل لوگو یکی از باشگاه میباشد و باید از طریق پشتیبانی فایل را دریافت کنید.
نکته 2: تمامی بسته ها شامل لوگو باشگاه ها + نسخه تک رنگ لوگو ها می باشد.

بسته های انتخابی پکیج لوگو باشگاه های ایران :

  • نسخه اقتصادی – فقط شامل لوگو یکی از باشگاه ها با تمامی فرمت ها

  • نسخه نیمه حرفه ای – شامل کل پکیج با فرمت های PNG و SVG

  • نسخه حرفه ای – شامل کل پکیج با فرمت های PNG, SVG, PSD, Ai (پیشنهادی)

  • وبسایت یاسین گرافیک مرجع رسمی و معتبر ارائه برترین پکیج های طراحی ورزشی در ایران و با مجوز رسمی اینماد و نماد ساماندمی میباشد و شما میتوانید با اطمینان کامل پکیج لوگو تیم های لیگ برتر خلیج فارس را تهیه نمائید و در کارهای مختلف خود از آن ها استفاده نمائید.

    کلام آخر :
    اگر که طراح گرافیک هستید و یا یک خبرنگار و روزنامه نگار هستید و یا یک کاربر عادی هستید که به لوگوی تیم های فوتبال نیاز دارید، این محصول دقیقا همانی است که دنبالش بودید، پس وقت را هدر ندهید و همین الان این محصول را به همراه تضمین کیفیت و پشتیبانی رایگان تهیه نمائید.